Hírek
Felhasználói Elégedettségi Felmérés
Felhasználói Elégedettségi Felmérés 2018.júliustól
A víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésében foglaltak alapján, 2018-tól kezdődően a Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal kötelezi a víziközmű-szolgáltatókat, hogy kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a Felhasználók szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét, a fogyasztói érdekek védelme és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából.
A felmérés 2018. július 1-től indul. A Felhasználók az ügyfélszolgálaton személyes ügyintézés során és telefonos ügyintézés alkalmával válaszolhatnak egy véletlenszerűen kiválasztott kérdésre, illetve amennyiben elfogadják az adatkezelési nyilatkozatot, részt vehetnek a további felmérésben is.
Kérjük felhasználóink megértését és szíves együttműködését a sikeres felmérés érdekében.